Veel gestelde vragen

Ruilen en retourneren

Producten welke via de webshop zijn besteld kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd of geruild worden voor een ander product. Dit meldt u gemakkelijk door een mail te sturen naar info@tegelsonline.nl.Koopt u een product in de winkel dan kunnen producten niet retour.

Na ontvangst van de retourzending, wordt deze direct verwerkt. Eventueel vervangende producten worden zo spoedig mogelijk verstuurd. Indien u geld van ons terug krijgt, verwerken wij deze terugbetaling zo snel mogelijk (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding/herroeping van uw order. We mogen wachten met de terugbetaling tot wij de bestelling hebben ontvangen of tot u heeft aangetoond deze te hebben teruggestuurd. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Indien u gekozen heeft voor een andere wijze van levering dan de door ons aangeboden goedkoopste standaard, ontvangt u dit bedrag niet retour.

 

Producten welke voor een speciale prijs of in de winkel worden afgenomen geldt geen recht op retour.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Klachten

Bij Tegelsonline hechten we veel waarde aan onze klanten en doen ons uiterste best om te zorgen voor een hoge tevredenheid. Mocht er na de levering een klacht ontstaan over het product of de dienstverlening wordt de volgende procedure gevolgd:

  1. Klachten dienen uitsluitend via de mail (info@tegelsonline.nl) te worden gemeld. Bij het indienen van een klacht dienen de volgende punten worden toegelicht:
    • Vermeld uw factuurnummer, factuurdatum en aflever- of afhaaldatum
    • Licht de situatie van de klacht uitgebreid toe, wat is er mis met het bestelde product?
    • Verduidelijk de situatie door meerdere foto’s van de klacht en verpakking bij te voegen
  2. Wij zullen de klacht binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf ontvangstdatum van de klacht, inhoudelijk beantwoorden. Wij doen er alles aan om tot een gepaste oplossing te komen.

 

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het mailadres info@tegelsonline.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

U dient de producten binnen 14 dagen na de dag waarop u de retour aan ons heeft gemeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van de producten en eventueel bijkomende kosten. U kunt de producten retourneren op ons retouradres: Lumierestraat 15, 6716AG Ede tijdens onze openingstijden. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen."

 

Klachten over producten worden alleen in behandeling genomen voor verwerking. Indien het product verwerkt wordt, accepteerd de klant het product zoals het is.