Verzenden

 

Tegelsonline kan alle producten die worden aangeboden bij u thuis laten bezorgen. Hieronder vindt u alle informatie omtrent de verzending en het transport. Mocht u vragen aanvullende vragen hebben kunt u gerust contact met ons opnemen.

 

Verzendkosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grote en het gewicht van uw bestelling. De berekening van het gewicht is indicatief en kan afwijken. Hieronder vindt u een overzicht van de transportkosten per categorie:

 

Monster tot 80x80 of een douchegoot

€ 15 (pakketdienst)

Bestelling met een gewicht tot 750kg

€ 85

Bestelling met een gewicht van 750kg tot 1100kg

€ 100

Bestelling met een gewicht van 1100kg tot 1500kg

€ 125

Bestelling met een gewicht van 1500kg tot 2250kg

€ 160

Bestelling met een gewicht van 2250kg tot 3500kg

€ 200

Bestelling met een gewicht van meer dan 3500kg

Transport op maat

 

Het gewicht en de categorie worden automatisch berekend en is zichtbaar in het afrekenscherm. Mocht uw bestelling meer wegen dan 3500kg dan wordt het automatisch transport op maat. De kosten van transport op maat zijn niet meegenomen in de berekening maar zullen later aan uw bestelling worden toegevoegd. De kosten voor tansport op maat worden berekend aan de hand van het extra gewicht en zijn gemiddeld €25 extra voor elke 500kg meer.   

 

Spoedtransport of exacte datum

Het is mogelijk uw bestelling direct in te plannen voor levering of een exacte datum te kiezen voor levering van uw bestelling. De kosten van spoedlevering zijn 125euro inclusief btw, deze kosten zijn bovenop de standaard kosten van verzending. De kosten van spoedtransport of een exacte datum zijn niet meegenomen in de berekening maar zullen later aan uw bestelling worden toegevoegd. De levering van spoedtransport of een exacte datum zijn altijd  in overleg.

 

Transportplanning

Bestellingen worden automatisch ingepland voor levering binnen twee weken na ontvangst van de betaling. Heeft u bijvoorbeeld uw bestelling geplaatst op maandag 6 februari dan wordt uw bestelling uiterlijk  ingepland op vrijdag 17 februari. U ontvangt uiterlijk een werkdag voor de levering een bericht met de definitieve leverdatum.

 

Bestelling worden geleverd met onze transporteur, onze transporteur brengt uw bestelling zo ver de palletwagen kan komen. Dit is niet altijd tot de eerste drempel, omdat een palletwagen niet geschikt is voor drempels en onverharde wegen. Het kan dus gebeuren dat wij uw bestelling niet tot aan de voordeur kunnen brengen.

 

Wij leveren enkel op plaatsen die bereikbaar zijn voor onze transporteur. Als de losplaats niet bereikbaar is met een grote vrachtwagen (bijvoorbeeld door een te smalle doorgang of brug), dan bent u er zelf verantwoordelijk voor om dit voorafgaand aan de levering kenbaar te maken. Neem daarom bij twijfel over de bereikbaarheid van uw locatie eerst contact met ons op.

 

Vervoerder

Grote bestellingen (met een gewicht van meer dan 1500kg) worden standaard ingepland met een externe vervoerder. De vervoerder bezorgd de bestelling standaard met een grote vrachtwagen en lost de bestelling tot waar hij met de palletwagen kan komen. U bent zelf verantwoordelijk de bestelling binnen te plaatsen. De chauffeur neemt altijd voor de levering telefonisch contact op. Mocht u niet thuis of telefonisch niet bereikbaar zijn op het moment van levering wordt de bestelling niet gelost en wordt er en nieuw moment ingepland. De kosten hiervan zijn voor rekening van de afnemer.

 

Middel grote en kleine bestellingen worden met onze eigen koeriersbus ingepland. De chauffeur neemt altijd voor de levering telefonisch contact op. Mocht u niet thuis of telefonisch niet bereikbaar zijn op het moment van levering wordt de bestelling niet gelost en wordt er en nieuw moment ingepland. De kosten hiervan zijn voor rekening van de afnemer.

 

In uw bestelling wordt verzonden met de pakketdienst wordt er gebruikt gemaakt van PostNL en DHL. Vooraf ontvangt u een Track&Trace code zodat u uw bestelling kan volgen. Indien u niet thuis bent tijdens de bezorging wordt het pakket bij de buren of een afhaallocatie gebracht.

 

Opslagkosten

Heeft u de bestelling niet direct nodig? Geplaatste bestelling worden maximaal vier weken kosteloos opgeslagen, hierna worden er opslag kosten berekend voor de bestelling.

 

Ontvangst

Bij aflevering van de bestelling bent u verantwoordelijk voor het ontvangst. Houd er rekening mee dat u er zelf voor dient te zorgen dat de producten in huis én op de juiste plaats komen. Bereid u daar goed op voor als u een of meerdere artikelen naar een hogere etage wil transporteren.  Na ontvangst van de bestelling dient u de producten binnen 24 uur te controleren op juistheid en eventuele gebreken.

Mocht er door situaties van overmacht niet geleverd worden op de aangegeven datum is Tegelsonline niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen en vervolgschade.

 

Contact

Voor vragen over de levering of van uw bestelling of omtrent het transport kunt u contact opnemen

Tegelsonline
Lumièrestraat 15
6716 AG Ede

0318 - 734204